Bli medlem i Skoliosföreningen

Att bli medlem i Skoliosföreningen är inte bara bra för dig personligen. Det har betydelse för så många fler. Alla tiotusentals barn, ungdomar och vuxna som lever med skolios. Tillsammans kan vi påverka och förbättra förutsättningarna för vi ska ha de bästa behandlingarna och den bästa kunskapen om skolios i Sverige. Idag och imorgon.

Vi är en ideell förening som grundades för två år sedan av några föräldrar som fick panik över att det inte fanns någon samlad information och att det i stort sett bara fanns ett sätt att behandla skolios i Sverige. Vi i styrelsen kan göra mycket, men vi behöver även dig. Ditt engagemang och dina erfarenheter. Idag är vi cirka 290 medlemmar, men vi behöver bli fler då vi är beroende av ett starkt nätverk när vi ska påverka utvecklingen och kunskapen.

Ditt medlemskap gör skillnad. Det är nämligen medlemsavgifterna och alla ideella insatser som bygger vår förening. Det som gör att vi kan skapa, utveckla och driva våra olika plattformar. Som tack för att du är medlem ordnar vi bland annat exklusiva medlemsföreläsningar, webbinarier och konferenser med experter inom olika delar av skoliosvärlden.

Tusen tack för att du stöttar oss och är en del av föreningen. Tillsammans gör vi skillnad!

Som medlem får du:

• Möjligheten att kunna vara med att påverka och förbättra förutsättningarna för att behandla och leva med skolios.

• Inbjudan till våra speciellt framtagna föreläsningar, våra onlinemöten och konferenser.

• Vårt informationsbrev – och inbjudan att delta på föreningens årsmöte.

• Som medlem ger du även föreningen möjlighet att skapa, utveckla och driva medlemsplattformar som skoliosforeningen.se och Skolios Sverige,  som är vår öppna samlingsplats på Facebook. Eftersom vi är en helt ideell förening som drivs av privatpersoner, så är vi beroende av ett starkt nätverk i ryggen. Tack för att du är här!

• Tillgång till vår privat Facebookgrupp Skoliosföreningen för medlemmar.

• Tillgång till medlemsytan på skoliosforeningen.se.

Bankgiro: 5500-0723

Swish: 123 210 21 27

Bli medlem här. Faktura på medlemsavgiften skickas på mejl från faktura@skoliosforeningen.se.