Digital fika för vuxna som har skolios 16 oktober kl. 19

Har du precis en massa funderingar över din skolios; Har kröken blivit större? Blir du trött i ryggen när du dammsuger? Ska jag byta ut min huvudkudde för att avlasta ryggen? Är det möjligt att få en röntgentid, trots att jag på pappret är färdigbehandlad? Sitter staget som det ska? Är min smärta kopplad till steloperationen? Hur mycket påverkas de kotor som inte är opererade? Är det farligt att gå till en massör eller annan behandling? Hur gör jag för att få en läkartid för att kolla upp ryggen?

Låt oss träffas en timme online och dela med oss av våra funderingar och ge varandra de bästa tipsen. Men framförallt träffas. 😊

Inbjudan gäller för alla och anmälan görs i evenemanget på Facebook.

Länk till fikat finns i Facebookevenemanget.

Bli gärna medlem i Skoliosföreningen om du inte redan är det: www.skoliosforeningen.se/bli-medlem. För ett hushåll kostar det bara 200:-/år eller 150 kr/år per person och du är med och stöttar att skolios får den uppmärksamhet den förtjänar, både för allmänheten men också inom vården.

Varmt välkommen!

Agnes och Tina