Digital medlemsfika för oss som har barn med skolios 15 juni kl. 19

Uppdaterat: 3 juni 2021

Har du precis som jag en massa funderingar över ditt barns skolios? Får vi den rätta behandlingen? Hur ska jag stötta mitt barn? Hur kommer tonårslivet påverkas? Hur får jag mitt barn att göra ryggövningar utan att det ska bli en massa tjat?

Låt oss träffas en timme online och dela med oss av våra funderingar och ge varandra de bästa tipsen. Men framförallt träffas. 😊

Inbjudan gäller för medlemmar i Skoliosföreningen och anmälan görs i vår medlemsgrupp på Facebook.

Är du inte medlem redan blir du det lätt här: www.skoliosforeningen.se/bli-medlem

För ett hushåll kostar det bara 200:-/år eller 150 kr/år per person och du är med och stöttar att skolios får den uppmärksamhet den förtjänar, både för allmänheten men också inom vården.

Länk till fikat finns i Facebookevenemanget.

Varmt välkommen!

mamma till en son med skolios och även kassör i Skoliosföreningen

P.S. 14 juni kommer vi att ha en digital medlemsfika för vuxna med med skolios.

60 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg