Engagera dig i Skoliosföreningen

Uppdaterat: 5 okt. 2020

Skoliosföreningen är en ideell förening och just nu är det vi i styrelsen som arbetar med föreningen på vår fritid. Vi söker pengar från olika fonder eftersom vårt mål är att minst en person ska kunna arbeta heltid med Skoliosföreningen men tills vi är där behöver vi hjälp ideellt.

Vill du engagera dig ideellt i Skoliosföreningen?

Vi behöver:

• En ordningsam administratör som är van att arbeta strukturerat och kan arbeta i vårt CRM-system Hubspot och svara på mejl och hålla ordning. Du kan uttrycka dig i tal och skrift på korrekt svenska. Vi lär dig såklart Hubspot om du inte har erfarenhet från just det CRM-systemet.

• En kommunikatör och webbeditor som kan skriva kommunikation till hemsidan, mejl och till Facebook. Du behöver ha kunskap i hur man skapar nyhetsbrev i CRM-system, editerar på webben och göra inlägg på sociala medier. Du kan såklart uttrycka dig i tal och skrift på korrekt svenska.

211 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg