Kunskapsdos i Lund!
- Anne-Marie S Pessoa

- 8 maj
- 1 min läsning
Uppdaterat: 28 maj

Fysioterapi-utbildningen i Lund har på begäran fått ännu en föreläsning av oss. Vi är så glada att vi kan återkomma. I år fick vi särskilt frågor kring träning för opererade och korsett-bärare. Ska de träna? och i så fall hur? Bra frågor för fysioterapeuter som efter tre års studier kommer ut i arbetslivet med förhoppningsvis både större kunskap, förståelse och intresse för oss med skolios :)




Kommentarer