Tack Emily för en väldigt intressant medlemsföreläsning om skoliospilates!

Uppdaterat: 28 aug. 2021

Tack Emily för en väldigt intressant medlemsföreläsning om skoliospilates!

24 augusti höll Emily Hale en exklusiv medlemsföreläsning för oss om skoliospilates. Hon kommer från England och har själv skolios och är opererad och håller onlineklasser med skoliospilates.

Det finns klasser för de som inte är opererade och för de som är opererade. Hon pratar mest om skoliosopererade men allt hon pratar om gäller även för de som inte har opererat sig. Smärta, trauma, bättre kroppssjälvkänsla m.m.

Läs mer om henne här.

Du som är medlem i Skoliosföreningen kan se föreläsningen på medlemssidorna här på vår webb.

Är du inte medlem ännu blir du det lätt här: www.skoliosforeningen.se/bli-medlem

Kostar bara från 150 kr/år och du är med och stöttar att skolios får den uppmärksamhet den förtjänar, både för allmänheten men också inom vården.

107 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg