Tack Jogi för en väldigt intressant föreläsning om Dornmetoden!

I torsdags höll Jogi Karpinski en exklusiv medlemsföreläsning för oss om Dornmetoden. Han är den enda officiellt examinerade och godkända Dornutbildaren i Sverige.

Du som är medlem i Skoliosföreningen kan se föreläsningen på medlemssidorna här på vår webb.

Är du inte medlem ännu blir du det lätt här: www.skoliosforeningen.se/bli-medlem

Kostar bara från 150 kr/år och du är med och stöttar att skolios får den uppmärksamhet den förtjänar, både för allmänheten men också inom vården.

Dornmetoden använder mjuka rörelser och lätt tryck för att korrigera felställningar i leder och ryggrad. Dornmetoden (också kallat för Dornterapi) är en alternativ holistisk behandling som bygger på gammal kunskap av lokalbefolkningen i Alpregionen. Metoden utvecklades för ca 30 år sen av tysken Dieter Dorn och har blivit en snabb växande behandlingsmetod över hela världen. Den används ofta för att behandla nack-, rygg-, axel- och andra ledproblem.

Läs mer om Dornmetoden.

253 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla